.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران/ مدرسه ای که آب ندارد

یکی از اولیاء دانش آموزان منطقه هزار جریب نکا با ارسال مطلبی از بی آبی مدرسه ای  در این منطقه انتقاد و خواستار رسیدگی مسئولان امر شد.

وی در ادامه آورده است:

مدرسه ابتدایی و راهنمایی روستای ولامده از توابع بخش هزارجریب شهرستان نکا که 70 دانش آموز دختر و پسر دارد و بزرگ ترین مدرسه این منطقه می باشد به رغم نامه نگاری های متعدد با ادارات مربوطه هنوز آب در مدرسه اش قطع می باشد.

مدیر و معلمی که تمام هم و غمش باید مسائل آموزشی و تربیتی دانش آموزان باشد به فکر رفتن به ادارات مختلف برای حل مشکل آب است.

از هر مسئولی که این خبر را میبیند تقاضا داریم این مشکل را رفع کند تا معلمان و دانش آموزان این روستا مثل سایرین با خیال راحت در کلاس درس حاضر شوند.

لازم به ذکر است این مشکل سالهاست که در فصل سرما وجود دارد و هر سال توسط مدیران مختلف این مدرسه پیگیری می شود اما هیچ یک از مسئولین تا به حال برای رفع این مشکل اقدامی نکردند


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

هرذا 1 بهمن 1389
اموزش وپرورش نکا سرشان شلوغ است وبه مسایل تعلیم وتربیت ومقداری هم مسایل سیاست! و...مشغولند اب وفاضلاب روستایی هم خبری ندارد!!
م 2 بهمن 1389
جاي تعجب است كه شمال نيوز معتبر ، چرا صرفا با استناد به يك نامه ، اقدام به درج خبري اينگونه مي كند . بهتر نيست اول تحقيقي در مورد موضوع بكنيد بعد خبر را درج كنيد ؟ قابل ذكر است مشكل آب در روستاي ولامده ، مختص مدرسه نيست بلكه همه ي مردم اين روستا از كمبود آب در رنج و زحمت هستند .
علی 27 اسفند 1390
روستای ولامده یکی از بزرگترین روستاهای هزارجریب نکاست و بیشترین دانش آموز را دارد ولی انگار که مردم این روستا جزء نکا یا اصلا ایران نیستند
خبر شمال نیوز هم کاملا درست است اگر یه خبرنگاری همین ایام نوروز بیاد ولامده می بینه روستای ولامده چقدر جوان داره ولی کسی به فکرشون نیست و متاسفانه عده ایی از آنها بخاطر نداشتن کار و تفریحات سالم معتاد و ... می شوند ...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.184 seconds.